lørdag den 23. juni 2012

Hot Pink, igen

Ind i mellem babyhjelme, arbejdes der stadig på storetøsens sommertop: Hot Pink.

Projektet skrider langsom frem, og nu er ryggen færdig, og jeg er startet med forstykket.

 


(Her er det færdig resultat - billedene er lånt af Strikkemagasinet)

 

Typisk mig, så sidder jeg allerede, mens jeg strikker, og planlægger, hvordan jeg ville ændre mønstret, hvis jeg skulle lave en til mig selv. Det skulle være noget med en ribbort forneden, og måske strikket i alpaca uld, så jeg kunne bruge den til vinter ud over en langærmet bomuldsbluse...  Hmm, mon ikke jeg har lidt for mange projekter i gang allerede. Fik i øvrigt lavet min liste, som jeg nævnte forleden, og den var ikke så slem, som jeg havde troet. Men derfor skal der ikke nogen nye projekter til lige nu....... tror jeg.

I dag og i aften bliver der ikke strikket meget. Vi er inviteret til børnefødselsdag i eftermiddag og fortsætter til min svigerindes fødselsdag i aften, som er et grillarrangement kombineret med Skt. Hans. Selv om jeg måske tager strikketøjet med, er det ikke altid, at det ikke sikkert det kommer frem. Der må jeg lige veje stemningen af først.

God Skt. Hans!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar