søndag den 10. juni 2012

Hot pink

Er ved at være færdig med mit projekt til mellemtøsen, men det er ligesom om, at jeg ikke kan blive færdig...

I går blev ungerne og jeg inviteret hjem til min storebror (manden var i loge) og arbejdet er efterhånden blevet for stort til at have med omkring... 

Da jeg har svært ved at sidde stille uden noget i hænderne (som sikkert kommer af jeg er ex-ryger) måtte jeg jo starte på det nye projekt. Håber ikke det bliver en overspringshandling, så jeg ikke bliver færdig med det første. Der mangler så lidt og så en masse ender... 

Fordelen ved at have noget strikke/hækletøj i hænderne er jo, at så kommer der heller ikke så meget i munden... :-)

Storetøsen har ønsket sig en sommertop i hot pink, så den har jeg kastet mig i gang med... Håber at jeg kan få den færdig inden sommer.. 

Den er super nem at strikke, men også lidt kedelig. Det er retstrikning hele vejen, med dobbelt omslag som man lader falde. Jeg kender desværre mig selv - når det bliver for kedeligt, så er gejsten der sjældent til at jeg får det hurtigt færdig.. Men mon ikke storetøsen nok skal holde mig op på at have strikkepindene i gang på hendes top.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar