onsdag den 20. juni 2012

Arbejde igen

Jeg har været hjemme i fire måneder efter en depression. Den periode har jeg brugt til at få styr på mit hoved - eller som jeg så flot udtrykker det: "Jeg har ryddet op på øverste".

Nu er jeg så startet på arbejde igen (i en periode dog på nedsat tid) og dermed bliver der ikke megen tid til de kreative sysler, men projekterne er stadig i hovedet. (Jeg tror endda at jeg vil lave mig en liste med de projekter jeg ønsker at lave, så fylder de heller ikke deroppe på øverste... hmm - det må på to-do-listen..)

Når man så sidder på arbejde og kontoret summer af aktivitet og et alt for højt stressniveau, så ens hovedet er ved at eksplodere, er det rart at kunne kigge ud af vinduet, og blive mindet om at verden stadig er derude og uanset hvor meget kedlen koger, kan jeg ved fyraften igen geare ned og få den ro og balance, mit liv så desperat har brug for.

Det her var udsigten fra kontoret i dag:

 

Efter endt arbejdstid er det stadig storetøsens hot-pink sommertop, jeg arbejder på, ved siden af diverse sy-projekter, som jeg efterhånden har kastet mig i gang med. Forhåbentlig bliver nogle færdige i løbet af sommeren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar