onsdag den 6. juni 2012

Garn-freak

Den lokale garnbutik skifter ejer, og i den forbindelse er der den sidste måned 40% på alle garner. Det kan en garn-freak som mig ikke stå for. Det er godt nok ikke den butik, som jeg kalder min garn-pusher, men med en rabat på 40% kan jeg ikke stå for noget garn.

Jeg har derfor købt ind til to nye projekter. Den ene er et bestillingsarbejde fra storetøsen og det andet er en sweater til lilletøsen, som jeg længe har ønsket at prøve kræfter med. Billedet viser dagens høst..

Til venstre ses Alpaca Silk fra hjertegarn, som jeg skal bruge til sweateren og til højre ses Diamond Cotton merceriseret bomuld, også fra hjertegarn. Med i købet røg der også nogle længe ønsket maske-markører samt nogle pinde til mit wire-system. Dem var der desværre ikke rabat på - ellers havde jeg nok også købt flere.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar