tirsdag den 11. september 2012

Tirsdag er fridag

Jeg har fået lagt mine timer, så jeg kan holde fri om tirsdagen. Starter dig med at følge min handicappede datter til ridning, hvor hun får en times træning og dejlig kontakt med en lille hest og to fantastiske hjælpere.

Jeg har aldrig rigtig turde nærme mig heste. Syntes de var store og jeg forstod dem ikke.

Nu er det en helt anden sag. Nu kan jeg både strigle, rense hove og sadle dem. Har dog stadig ikke været oppe på en hest. Det overlader jeg stadig til mine piger. Men en eller anden dag....

Efter ridning suser lilletøsen og jeg hjem igen, hvor vi spiser frokost og så har jeg et par timer "fri", mens lilletøsen sover til middag.

De fleste dage får jeg kun tid til de kedelige ting: vasketøj, rengøring, oprydning.

Men andre gange så bliver det nogle kreative ting jeg får lavet ..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar