mandag den 14. maj 2012

Weekend-scones med oprydning i

Weekenden bød på oprydning - af den store slags. Har byttet rundt på storetøsens værelse og kontoret. Dermed skaber jeg et større skrivebord til mig selv og plads til masser af krea-ideer.

Men hold da op, hvor er der meget l...! Storetøsen er en samler (lidt ligesom hendes mor) og alt skulle sorteres og smides ud/flyttes ind på nyt værelse.

Jeg er dog i samme anledning også fået mig et skab, hvor al mit stof kan være (plus et par kasser i et andet skab) og det giver større overkuelighed og nem tilgængelighed. Nu kan jeg bare åbne skabet, og håbe at ideerne strømmer ud...





Manden gik lidt kold på projektet, og valgte derfor at tage mindstetøsen under armen, og bage nogle forrygende scones med chokolade. Opskriften er fra Magasin. Dejligt med lidt sødt midt i et oprydningsprojekt.

 
Nu mangler der bare en tur til IKEA, hvor jeg skal have købt endnu et arbejdsbord. Dette vil jeg sætte i forlængelse af mit eget, hvor mellemtøsen kan lave sine lektier eller selv være kreativ. Når hun så ikke bruger det, kan jeg låne det, når mine krea-projekter kræver store armbevægelser.

(Note: Fik en dejlig buket blomster og ny Iphone i mors dags gave)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar