mandag den 28. maj 2012

Mobilpose

I forbindelse med at jeg fik en ny Iphone i mors dags gave, har jeg savnet et cover til den. Af en eller anden grund så har de rykket mute-knappen 0,5 cm i forhold den gamle model. Havde egentligt tænkt at jeg ville have et kassettebånds-cover, men hæklede i stedet denne "pose" til telefonen.

Posen er hæklet i merceriseret bomuld og i star-stich, som jeg syntes er super flot.

Fakta: Mobilpose
Nål: 3 mm
Garn: 50 g. Diamond Cotton fra Hjertegarn
Hot/not: Har fået lavet den lige kort nok, så det må være en ommer.

I lørdags var jeg så sammen med et par veninder, og den ene så min mobilpose, og sagde at sådan kunne hun godt tænke sig. Hun havde fået købt sig en Samsung-mobil, men åbenbart i en størrelse, hvor man ikke kunne få cover til. Hun gik derfor nu rundt med mobilen i et brilleetui. Så jeg lovede at hækle en pose til hende mobil også.

Den er jeg nu gået i gang med.

Hendes skulle være pink - dejlig glad farve - tror jeg må lave en til mig selv også, så har jeg lidt at skifte med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar