mandag den 21. maj 2012

Sol gør godt

Jeg får ikke rigtig lavet noget for tiden - går lidt i gang med det ene og så det andet. Syntes ikke at holde fokus, og min skulder driller stadig. Men får at det ikke skal blive den rene klagesang, så har jeg været på biblioteket og låne bogen: "Sy og strik - børnetøj 4-10 år". Den har en masse grundmønstre, og det er lige det min kreative hjerne har brug for.

 

Har også været en tur omkring Stof2000 og købe et par mønstre. Så nu mangler jeg bare at tage mig sammen til at begynde at klippe (det er altid det jeg ikke får taget mig sammen til - når først det er klippet, så går det som en leg at få det syet.. KOM NU I GANG).

I forbindelse med min depression, har jeg gået til psykolog og i en terapigruppe. I dag forgik noget af gruppens møde på Lynæs Fortet, og der blev vi proppet i en kajak. Super sjovt, og man lærer virkelig at lukke verden ude, når man sidder der midt på vandet og kun kan ane stranden, fuglene og vuggen fra bølgerne der slår en på kajakken. Ren terapi for sjælen.

(her er jeg på vej på land igen - vandet er kun 10 grader)



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar