mandag den 23. april 2012

Øv altså.. ikke igen..

Så skete det igen. Jeg har forstrakt min hånd. Så nu er jeg igen tvunget til at holde den i ro.. Egentligt svært når det er højre hånd, og jeg er højrehåndet, men er jo desværre nød til at gøre det et hæderligt forsøg.

Det kreative er derfor, for et øjeblik, lagt lidt på hylden.

Naturen kan jeg dog stadig nyde - og i dag betød det en tur i grusgraven og bakkerne med hunden. Er stadig helt vild med udsigten deroppe. På det helt rigtige sted har man udsigt over både søen og fjorden. Fantastisk for sindet. Helt terapeutisk.

Glemmer altid at tage billeder når jeg er på toppen - nyder udsigten så meget, at jeg glemmer alt omkring mig. Men hunden har jeg da et billede af...

(Balibat Barlow af Go Wild - kaldet Barlow)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar