søndag den 30. juni 2013

Uld og efterår...

Da jeg vågnede i morges, gjorde jeg som jeg plejer - kigger ud af vinduet. Hvordan mon vejret er i dag? (typisk dansk) Men her troede jeg et øjeblik at jeg har sovet længe - som i mange dage længe. Var et kort øjeblik overbevist om at jeg var sovet igennem sommeren og først vågnet op midt i efteråret, for hold da op en kold og blæsende dag.

Dagen står derfor på en inde-dag. Ikke fordi jeg har tænkt mig at følge manden eksempel og siddet forgabt foran fjernsynet hele dagen og følge Tour de France. Næh, nej. Det er absolut ikke mig. Men lidt kreative sysler kan man jo altid kaste sig over.

Jeg er jo i gang med et Granny Stripes tæppe, og jeg mangler sølle fire rækker, og så skal der bare hækles en kant. Modtagen, en lille gut, kom til verden for over en uge siden, og derfor er jeg jo faktisk lidt håbløs bagud. Men så er det heldigt at tæppet er i uld og kan varme på en kold efterårsagtig dag.

Håber på en bedre vejr når jeg om nogle uger går på ferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar