fredag den 7. juni 2013

Langt væk i gemmerne

Havde kastet Grøn Flox langt væk sidste sommer, da projektet drillede.


Granny Stripes er for varmt at sidde med i øjeblikket, da garnet er af uld. Jeg har derfor været i gemmerne for at finde et projekt, som var af bomuld. Og allernederst nede dukkede Grøn Flox op. Frem kom det.

Jeg brugte så et par timer på at sætte mig ind i projektet igen (læse opskrift og tyde mønster). Halvvejs igennem andet forstykke må jeg erkende, hvorfor projektet røg i glemmekassen. Jeg HADER at strikke vrang. Jeg har ingen problemer med at strike skiftevis ret/vrang, men ren vrang - nej. Det er ikke mig.

Men hvis mellemtøsen skal nå at få boleroen inden den bliver for lille (den har jo ligget et år) så må jeg jo tage mig sammen. Og mangler kun ærmerne, og så skal kanten hækles, og det tror jeg bliver det nemmeste. Så jeg må tvinge mig selv til at strikke Grøn Flox færdig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar