onsdag den 24. oktober 2012

Stille ny stil

Manden og jeg har været sammen i ni år, uden det er lykkedes at finde det rigtige tidspunkt at få papir på hinanden. Har snakket om det med jævne mellemrum. Jeg har friet, han har friet, men vi har aldrig rigtigt fundet at tiden var rigtig, før nu. Nu skal det ske, eller til næste år, men nu er vi begge klar.

Så dagen er sat, og hvad passer bedre end at det bliver på vores 10 års dag.

Men jeg er jo kvinde, det kommer jeg nok ikke uden om, og så fik jeg lige kigget grundigt i spejlet, og ups, der sidder vist lige en del kilo mere end for ni år siden. Og de skal af. Så nu har jeg lagt stilen om, men når fokus er et andet sted, så er der noget der for en tid må ligge stille. Og lige nu er det pindene. De kører ikke på højtryk, selvom de bliver rørt lidt.

I stedet planlægger jeg mad. Hvad skal jeg spise i morgen og i næste uge.

Har tidligere haft held med at tabe mig efter nåde vægtkonsulenterne og weightwatchers, men kiloene er sneget sig på igen. Så hvad nu??? Har kigget lidt på stenaldermad, og er lidt fascineret af, at en kendt kok, som Thomas Rode følger denne kostfri. Skulle jo gerne finde en ny stil, som holder... Men det er ikke så let.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar