torsdag den 29. marts 2012

Påskegrydelapper

Når jeg læser andres blogs i blogland, bliver jeg inspireret og til tider får lyst til at lave det hele... Det kan jeg jo ikke før end døgnet tiltager med utallige timer, og må derfor ind i mellem begrænse mig selv.

Det jeg bliver mest inspireret af, er gode løsninger eller teknikker jeg ikke selv har prøvet før.

Så med en kasse fyldt med restegarn, sætter jeg mig ofte ned, og prøver nye ting af - det kan der komme både godt og skidt ud af..


Igennem turen i blogland stødte jeg bl.a. på Olavas Verden som viste et par anderledes og meget farverige grydelapper. Dem måtte jeg bare prøve kræfter med. Teknikken ser umiddelbart svær ud, men efter et par forsøg lykkedes det mig, og jeg sad tilbage med følelsen af: Var det bare det...

Har hæklet mit forsøg i påskefarver, så jeg kan bruge dem nu.



Det er helt sikkert en blog jeg vil søge inspiration i en anden gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar