onsdag den 18. december 2013

Drømmen om en....

.... nederdel. En hjemmestrikket en af slagsen. I noget god uld, som kan holde den franske po-po varm og smidig. Det bilder jeg mig selv ind de dage, hvor bevægelsesapparaturet værker og virker stift.

Men hvilken opskrift skal jeg begynde på?

Har længe haft et øje på Chalottes Maya, men jeg er jo en klassisk pige, når det kommer til tøjstil, og ved bare også, at jeg nok ikke får den brugt, selv om jeg tror den er sjov at strikke med alle de magiske nøgler.

Jeg er også helt vild efter at finde noget med noget farveskift, efter at have set Christels teknik på TV2 Fri. Men igen... vil jeg få det brugt.

Ender nok ud i en klassisk nederdel evt. fra drops design, helt enkelt og uden de store armbevægelser. Så må vi håbe at jeg ikke kommer til at ked mig bravt, mens jeg strikker den. For så ender den jo i hjørnet, sammen med de øvrige halvfærdige projekter.

   

1 kommentar:

  1. Jeg kan rigtig godt lide den første Drops! Hmm måske er det en nederdel jeg skal ønske mig.. jeg overlader jo oftest strikkeriet til min mor.
    Hav en god jul!
    =) Rikke

    SvarSlet