mandag den 6. maj 2013

Forår

Endelig er der forår i luften, og vi nyder det i stor grad. Tager lige et smut på cyklen eller rundt om vaffelhjørnet. Man bliver helt glad i låget.




De kreative sysler er fysisk lige lagt lidt på hylden i øjeblikket, selvom de stadig rumsterer oppe i hovedet. Jeg kunne mærke, at jeg op til konfirmationen var lidt stresset over alt det jeg havde lovet at gøre færdig, at fornøjelsen blev lidt anstrengt. Også selvom den kommende familieforøgelse i familien er lige om lidt - altså ikke mig, men min svigerinde - så må stressniveauet ned.

Og hvad er bedre end lidt sol og frisk luft. Mon det er i år, at jeg skal finde den indre haveentutiast frem eller bliver det som de andre år, hvor udkrudtet lever side om side ved siden af stauder, buske og sommerblomster. Det kan kun tiden vise, men et er sikkert: Jeg skal ud i solen og nyde solens strålers effektive virkning på humøret!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar