fredag den 15. marts 2013

Arbejde, arbejde, arbejde

Vi har rigtig travlt på arbejdet i øjeblikket. Så travlt at selvom jeg har fri, så tænker jeg arbejde og drømmer arbejde.

Og jeg har tilmed været så uheldig at blive ramt af et maveonde, hvilket gav mig et par sygedage.... og masser af dårlig samvittighed.

Ved godt at det er et skråplan, som kan resultere i stress, men det er også lidt rart. Jeg er ikke tvivl om hvad der skal ske hver dag jeg tager afsted, og selv om jeg ved vi kommer til at løbe stærkt, så går tiden stærkt og før end jeg aner, er jeg på vej hjem igen.

Dette kan jeg med sindsro skrive, da det kun er to måneder om året, at travlheden står på. Så der er en slutdato, hvilket gør det meget overskueligt.

Jeg efterlader dog hver dag mit bord rodet, hvilket slet ikke ligner mig (arbejdsmæssigt - bør jeg vel indskyde). Men det er et punkt jeg tager lidt lettere på i disse måneder.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar