onsdag den 20. februar 2013

Op på hesten igen...



 
 
Inspireret af Rikke er jeg begyndt at rydde lidt op i gamle projekter. Og Krusemynte er et af dem.
 
Sweateren var jo egentlig til lilletøsen bla. når hun er til ridning. Og det ender jo bare med at jeg skal til at pille ribben op og forlænge, inden jeg når at blive færdig. Har ikke strikket på den siden oktober (den lader vi så lige hænge i luften lidt.....) så den har fået 1. prioritet i min oprydning af gamle projekter.
 
Mangler kun et ærme, men af en eller anden grund kan jeg bare ikke få gjort den færdig.... Den kan ligge og stirre på mig i lang tid før jeg tager den i hænderne. Men har lavet en aftale med mig selv om, at der ikke kommer andre pinde eller nåle i mine hænder før den er færdig. BASTA!!
 
(Oktober... hmm... Det skræmmer mig lidt, hvor tiden løber stærkt....)
 
Så det er bare op på hesten igen og se at få gjort Krusemynte færdig.
 
(Skal på kursus 2 dage i næste uge, hvor det er oplagt at have strikketøj med, men krusemynte er ikke et transport-projekt, så deadline er weekenden, så jeg kan have noget andet med på kursus....Men måske er det meget godt med en deadline - det kan jo være, det er grund nok til at komme ud over stepperne.)
 


1 kommentar:

  1. Super at se at det smitter! Jeg har taget et meeget gammelt projekt frem igen.. et der tager en evighed. Så jeg laver altså andet ind i mellem. Krusemynte ser dejlig ud.. det er da bare at komme igang igen =)

    SvarSlet