onsdag den 26. december 2012

Glædelig jul

Julen holdt vi hjemme i år. Havde inviteret hele familien, så var 14 i det hele. Det krævede en hel del forberedelse og det endte med to ænder, en flæskesteg og masser af både hvide og brune kartofler.

Det var rigtig hyggeligt og jeg havde i år besluttet at lave lidt tidsfordriv, mens vi ventede på mad og gaver.

Jeg havde derfor købt papir, saks og lim og inviteret alle 14 til at klippe/klistre inden maden. Træet blev kun pyntet med kugler og lys - resten skulle de så selv fremtrylle.

På billedet kan man se det færdige træ.

Der blev pakket mange gaver op og jeg fik bla de flotte maskemarkører af min teenager - fremtryllet af hendes egne hænder. Dem skatter jeg allerede højt og glæder mig til at bruge.



1 kommentar:

  1. Sjov ide med juletræet, men jeg ville slet ikke kunne vente med at pynte træet, og kunne nok heller ikke overlade det til andre at lave pynten.
    Sikke en dejlig og betænksom gave!
    Knus, Rikke

    SvarSlet